מערכת שורש  טו חשוון, תשפג09/11/2022


7 טיפים חשובים – צילום במעגל סגור

1- חלק בלתי נפרד – נכון לשנת 2022 שימוש בטכניקת צילום במעגל
סגור הוא חלק בלתי נפרד מכל מופע, כנס או כל אירוע אחר אותו בחרתם להפיק. אל תוותרו עליו.

2- השתמשו במספר מצלמות (מולטיקאם) למטרת תוצאה מקצועית – ניתן להשתמש במספר מצלמות בכדי לצלם את האירוע ולהציג את הלוקיישנים לפי טיימינג על המסך, ממש כמו בטלוויזיה.
צוות הצילום תמיד יתממשק דרך מערכת הניתוב שלו (ניתן לנתב בין מספר מצלמות בו זמנית), לציוד ולמסכי ה – LED והוידאו יוקרן על גבי המסכים הענקיים.

3- אל תוותרו על חווית הצפייה של הצרכן – צילום במעגל סגור והקרנת המתרחש על מסכי LCD גדולים יספקו לקהל חווית צפייה גדולה יותר באם אותו צילום יתבצע באמצעות מספר מצלמות והוראות במאי מקצועי שינתב כל הזמן בין המצלמות.

4- השתמשו באשליית 'הרחוק זה קרוב' – הקהל יושב רחוק מבמת האירוע? זה לא ממש משנה. צילום במעגל סגור והקרנת המתרחש על מסך LED יספקו לקהל תחושה שהוא יושב באולם, לא רחוק מהבמה.

5- העבירו מסר בו זמנית – ניתן להעביר את המסר של הכנס, ההרצאה או המופע בו זמנית לכל הקהל שצופה בו. שכן מדובר על צילום וידאו לייב.

6- אל תוותרו על עותק ללקוח – ניתן להעביר ללקוח שלכם עותק צילום מקצועי של כל מה שהוקרן על המסכים הגדולים וזאת לאחר סיום האירוע, ללא צורך בעריכה נוספת.

7- היכולת להשתמש במספר חללים – צילום במעגל סגור ושימוש במסכי לד גדולים יאפשרו לכם להיות גמישים. כלומר, אם מדובר על הרצאה או כנס המועברים בחלל קטן מאוד.
חלל בו כמות הצופים מוגבלת, תוכלו להקרין את הכנס או ההרצאה גם בחדרים אחרים וכך כל מי שמעוניין יוכל ליהנות מאותו משידור חי של צילום במעגל סגור על מסכי לד גדולים ואיכותיים באותם חללים בו הוא שוהה.

המאמר באדיבות livegiving